Tema: Re: Costa Rica
Autorius: O`Leg
Data: 2010-07-30 21:14:15
1.Lietaus sezonas nuo balandzio iki lapkricio - Ramiojo vandenyno
pakranteje.
Karibu juros pakranteje lyja visus metus, bet spalis paprastai pats
sausiausias menuo. Lyja ne daugiau kaip valanda, po to sviecia saule.

2.Kelioniu is Vokietijos iki gruodzio gali isvis nebuti nes nesezonas. Bet
kuriuo atveju is viesbucio pakranteje nenuvaziuosi niekur, nes vid. greitis
bus mazesnis nei 50 km/h (geresni keliai - Interamericana, San Jose - Puerto
Limon ir dar pora, taciau idomesniu vietu link jie neveda)
Lektuvo bilietams yra estravel akcija dabar:
http://estravel.lt/index.php?lang=lit&main_id=9,31&show=uudised&id=604
Greiciausia bus SAS ir American Airlines.
Dar is pigesniu variantu - condor.de is Frankfurto

3.Laiko kiek beskirsi, visvien neuzteks :)

4.Interbus tikrai veza nuo vieno viesbucio iki kito. Taciau dviese jau
reikia skaiciuoti - galbut pigiau imti masina.
Is kitos puses galima protingai pasirinkti "bazes" ir nesijaudinti, kad
pasiklysi, nes kartais sunku patiketi, kad TAI - kelias :)

5.Vienintele rimta mano klaida buvo sprendimas palekti iki Panama City, per
dvi dienas gavau vos penketa valandu be lietaus...
Pirminis marsrutas buvo Arenal-Cahuita-Tortuguero-San Jose. Taciau
karnavalas Puerto Limon buvo atsauktas ir as nusprendziau per keturias
laisvas dienas aplankyti Panama - is pradziu Bocas del Toro salas, o veliau
sostine. Salos buvo geros, o apie lietaus sezona pamirsau...

PS O dar viena rimta klaida - blogai supakuotas romo butelis :)
Beje Nikaragvos "Flor de cana" - supergerimas uz superkaina. Litras 7 metu
romo kainavo 10$...