Tema: Re: Costa Rica
Autorius: liutukas
Data: 2010-07-30 12:04:49
Aciu uz infa. Na mastau nebent varyt koki lapkriti/gruodi. Paskaiciau kad
ten lietaus sezonas nuo kazkur balandzio iki lapkricio, o hiseson
gruodis-balandis (ar tai kovas nepamenu). Tai pacio sezono pradzioje galbut
butu pats tas. Kolkas nezinau kaip geriau daryti, ar is vokieciu imti pilna
kelione ir po to ten nuomuotis auto ir apvazineti, ar pirktis tik lektuvo
bilietus ir vietoje paciam ieskotis nakvynes. Kazkaip niekada tuo
neuzsiiminejau, masina cia po europa paprasciau.
Mes ne is tokiu kurie guletu prie juros, daugiau megeje keliaut ir pamatyt.
Idomu uztektu kokiu 10d ar reikia ziureti i 14d trukme.

Geras, perziurejau linkus :)
Tas "interbus" vezioja nuo vieno iki kito viesbucio per visa shali? Tai
galima uzsisakyti atskiruose viesbuciuose kambarius atskirai ir skristi
patiems be kelioniu agenturu. Taip pervaziuoti per kelias vietas. Galima gal
ir dzipa pasiimti visam tam laikui ir patiems pervaziuoti per viesbucius,
padaryti rata aplinkui ir gryzti iki orouosto.

Gal kaip keliaves gali parekomenduoti kaip darytum antra karta, kad
nekartoti tu paciu klaidu :)
Aciu.