Tema: Re: Kelione i Kryma
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-07-27 12:40:13
Man šiemet kažkaip į Krymą nesinorėjo savo automobiliu važiuoti, neaišku, ar saugu ten bet kur palikti. Na, gal ir nėra ten taip blogai, kaip bijojau. Bet nesinorėjo pakeliui kur nors sugesti Ukrainos gluškaimiuose. Ir aišku, kai 4 vairuotojai, tai patogiau, nei 1 vairuotojas, žmona, ir 2 vaikai. :)))

Kryme ten tų objektų nėra tiek ir daug, o be to ant tiek dug dušmanų, kad bet kur nuveš. Kita vertus, po pakrantę gali maltis truliais, o nuo trasos iki miestelio daugumoj miestelių yra atskiras transportas.

Anyway, su automobiliu tikriausiai pigiau. Bet traukiniu bent kartą gyvenime tą trasą irgi reiktų nuvažiuoti - papildoma atrakcija:)