Tema: Re: Kelione i Kryma
Autorius: Eyjafallajokull
Data: 2010-07-27 09:42:24
Del nakvynės dar neaišku - priklausys nuo savijautos - turim 4 vairuotojus,
tai gal ir be ilgu stotelių numinsim.
Kaina už kurą padalinam iš 4 keleivių - gaunas po 150 Lt. Taigi - 4 x pigiau
nei traukiniu.

+ Neabejotinas privalumas, kad su savo transportu, gali po patį krymą
pasimalt, neprisirišant prie kažkokių grafikų, nes traukinys, taip sakant,
nelaukia... :)