Tema: Re: Easy Camp Phantom 400
Autorius: BigM
Data: 2010-07-10 11:33:31
Nu jo, 5 min. labai jau daug ką groja išvažiuojant parelaksuoti gamtoje...
:)

Nematavau laiko, bet man Milano 400 (jau kai vidų statau kartu su išore)
pastatau neskubėdamas per ~10 min.

Jei lietus piltų, tai tikiu, jog ir per 5 min. galima pastatyt (bet jau
reikėtų pagalbos iš šalies greičiau prakišti strypus ir pačią palapinę
pakelti, nes abu sluoksniai jau šiokį tokį svorį turi).