Tema: Re: Easy Camp Phantom 400
Autorius: Velnias
Data: 2010-07-10 10:53:01
Buvom praeita savaitgali prie ezero, ir kaip tik stebejau procesa, kaip
xebra pisasi su tom, kur pirma isore, paskui vidus statosi - vienam
praktiskai uzsipisimas pastatyt. Gi pas mane labai panasi i sita Torino 400,
bet kur pirma statosi vidus, paskui isore. Tai 15-20 minuciu vienas pastatau
ir geriu alu ziuredamas kaip kiti stato savasias :) Sekmadienine gera liuti
diena ir beveik nuolatini lietu nakti atlaike sausa. Dar ir kainuoja uz sita
Phantom 30 Lt pigiau dabar su agcyja seniuose.