Tema: Re: Cekija
Autorius: Gitana
Data: 2010-07-26 15:25:15
Sveiki,

Mes siulome nabrangia nakvyne Prahoje nuosavame name.  Jei ka domina,
prasome kreiptis g.gitana@seznam.cz Tel. +420 77 6049 309.

Masina galima palikti prie namo arba garaze. Jei reikia galima ir
parodyti miesta, parekomenduoti kur nukeliauti, ka pamatyti ir t.t.
Maloniai kvieciame.
 Gitana

> Prisijungsiu su klausimu į temą. Taip pat planuoju lankytis
Slovakijoj
> -Čekijoj, tik skirtumas tas, kad su šeima. Vaikai: darželinukas
ir
> pradinukas. Ar šis maršrutas nebus per sunkus šeimyninei
kelionei?
> Ypatingos patirties neturim. Domintų ir kiti variantai, įskaitant
ir
> Slovakiją.
>
> Ačiū
>
> On 6/20/2010 4:25 PM, st wrote:
> buvau geguze cekijoj. biski ankstokai, bet..
>
> siulau uzsukt i spindleruv mlyn, yra kalnu trasu paprastu, galima
dviraciu issinuomoti ir t.t., nepamirsk sniezkos,  minetas adrspach
regionas (man ten pasirode biski per "paprasta", beveik tas
pats kas per laisves aleja pasivaiksciot, bet nuvaziuot paziopsot
manau verta, jei tam regione busi :)
> po to begales piliu ir t.t. ziurint kurie prioritetai. siaip po
kalnus aktyviau bastytis manau labiau tiktu slovakija, bet apie ja
nelabai galiu pakomentuoti, nes nebuvau :)  nes cekijoj man viskas per
paprasta buvo, norejos ko nors rimciau :)

> zodziu pasidomek sitais, cia praktiskai ir marsrutas sioks toks:
>
> Pec pod Sněžkou
> Špindlerův Mlýn
> Adršpach
> Mužský
> Hrubá Skála
> Trosky
> Kutna Hora
> Zadní Hluboká
> Hrensko ( prie vokietijos sienos)
> ir nepamirskit Prahos vistiktai..
>
> apie nakvyne salia situ vietu galesiu atskirai papasakot jei reiks..
nakvojau kempinguose, vienur palapkej, kitur namuki.

------
siųsta iš http://forum.followtheroad.com/