Tema: Re: Cekija
Autorius: st
Data: 2010-06-21 13:30:41
manau kad ne, juolab kad i visus pagrindinius kalnus gali uzsikelti
keltuvais, o nusileisti pesciomis. cia kas liecia kalnuotas vietoves.
o visi kiti miesteliai, tai pagrinde kokia nors pilis ar jos griuvesiai,
atejai, pamatei, uzlipai i boksta, isiamzinai ir tolyn, po kokios 3-4 pilies
paskui biski pabosta net. o  ir nuo kelio zenklai yra nusukimui i kokia
pili.
beje daugumoj vietu prie situ piliu parkingas ir iejimas mokamas.
taip pat reiktu turet galvoje kad tos vietos suzymetos krkonoses ir
adrspachu regionuose ( auksciau nuo prahos link lenkijos sienos), prie brno
ir salia, yra olu ir kitu fun dalyku, kurie jei pakeliui reiktu uzsukt.