Tema: Re: Gal kas i Nepala rudeniop?
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-07-21 14:32:55
Labas,
 jus pokstininkai su vietoje trekingo pasiemimu per high season, ypac jei
prie Everesto kur i Lukla reikia skristi :) Ten vietiniuose skrydziuose
labai maziukai lektuvai skraido ir populiariuose marsrutuose is anksto viska
reikia rezervuoti.
Siaip jei norit galima susitikti , pasakysit kiek turit laiko ir sveikatos
:) ir as bent zemelapiuose (turiu aplink Anapurna, Anapurna Sancturary ir
Everesto regiono) parodysiu ka ir per kiek laiko galima apeiti Everesto
nacionaliniame parke arba Anapurnos nacionaliniame parke
patrekinti  - duociau patikimos agenturos Kathmandu kontaktus ir patys
susirasytumete ko ir kaip norite, taip mano keli draugai dare ir rugsejo
vidury irgi taip keliaus.

Jei patys ieskotes visko, tai viena is agenturu kur vengti reikia -
Manakamana treks vadinasi  atrodo, pries pora metu isdurinet mego. Ir siais
metais porteris is 3 Sisters agenturos nuo pazystamos danes praktiskai
pabego antra diena, pati turejo viska orientuotis ir nestis, na po treko
ishsimuse lyg tai pijnigus atgal.

idomiu kelioniu :)
Tadas

Tadas (TJ)