Tema: Re: Gal kas i Nepala rudeniop?
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-06-19 18:39:05
Vasara tenais musoniniai lietus, nebandziau tokiu metu ir nesu tikras ar
noreciau :) Cia gal ne tai kad del lietaus, bet visi takai pazliuge ir
slidus, tai maziau malonumo keliauti. High season yra spalis ir kazkur kovo
vidurys-balandzio vidurys, tai +- 1 men prie situ geriausia keliauti.
Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.montane.lt / www.montane.co.uk
www.robens.de