Tema: Re: Adapteris
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-06-17 08:53:52
Tikrai taip - butent toks adapteris ir naudojamas visuose kempinguose.
Ishbandyta Prancuzijoje, Kroatijoje, Vokietijoje.
Dar reikia tureti laida kokiu 25 metru, kad nuo skydelio iki palapines
elektra galetum atsivesti.

Kai kuriuose kempinguose elektra nemokama, kai kur 1.5-2.5 euro uz diena.
Cia jei nori tureti elektra prie pat palapines.

Sauliusv