Tema: Re: Adapteris
Autorius: Agro
Data: 2010-06-17 01:50:53
Sveicarijoje kempinguose vel kitokie lizdai. Turejau perejima i italiska
buitine rozete, tai visai netiko. Kempinge lizdas yra sakutei plonais
antgaliais ir pati sakute turi buti tokia plokscia. Neturejom tokios, tai
teko apipjaustyti, tada suejo.
Italijoje kempinge tinka musu sakutes storais antgaliais
Austrijoje gerai tureti kempingini perrejima (toks specialus buna -
kemperiams skirtas). teko kazkada pas juos vietoj ir nusipirkti, bet pas mus
irgi yra
Vokietijoje be problemu, Prancuzijoje kempinguose nezinau
Linas
"G." <na@na.lt> parašė naujienų
pranešime:hvbabj$57q$1@trimpas.omnitel.net...