Tema: Re: lenkija
Autorius: Bangis
Data: 2010-09-18 22:20:07
Tu rasei kad Krokuvos architektura tokia kaip Vilniaus ir todel jos
apziuret neverta. As manau kad archtekturos stilius dar nieko nepasako
apie konkrecia miesto aura ir kitus dalykus. Ypac jei kalbam apie
barokine architektura, kurios pilna visoje europoje :). Todel pamatyti
verta tiek Vilniu tiek ir Krokuva.
P.S. http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ta_Lipka