Tema: Re: lenkija
Autorius: svyt
Data: 2010-09-17 18:45:27
nebuvau, bet kur tai yra, gal kada pakeliui uzsoksiu paziuret... as isvis
turistauju labai neprofesonaliai, pats darbo reikalais trankaus po visa
europa, anksciau vien po lenkija, kur nugirstu kad yra kokia idomesne vieta
ir per atostogas pasoku ten. O pasakyt norejau kad lietuva yra labi grazi ir
idomi, gali atstot puse europos nuodugniai apziurejus. Pvz jei atvaro
sveciai is rusijos gilumos gyvenantys brezneviniuose blokiniuse miestuose
tipo elektrenai, tai pasivaikscioje po vilniaus senamiesti aikcioja ir
fotkina tokius dalykus kad man net i galva neateitu... kokius pvz
senamiescio bromos medinius vartus, laptines duris ir pan. nekalbant apie
tai kiek daug visokiu statulu pastatuose, tik pakelt akis reikia.

--
vyt/ /