Tema: Re: Slovakija vs. Austrija?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-11 09:39:44
Aš kaip suprantu - jūs tada tik po Sloviansky raj kapstėtės. Tai aš primygtinai rekomenduočiau užsikarti bent ant vienos iš A.Tatrų viršūnių. (Slavkovski štit, Rysy, Krivan - pagal skonį ir pajėgumus). Žemuose Tatruose mano tikslas buvo Ohnište Oko - ten visas tas kalniukas labai gražus, tik nemažai eiti pėsčiomis iki kalno (mašinom draudžiama privažiuoiti - tik išrinktiesiems).

Jei dėl nakvynių - ieškok intike, arba ten vietoj rasi (prie Sloviansky raj buvom radę siūlytojų). Mes buvom apsistoję tokiam miestuke Stola prie pat A.Tatrų. Dėl kempingų matau pats daugiau už mane žinai.:)
Tai tu pasitikslink klausimus, ir parašyk, ko nori. Jei pahaikinti - įtariu Slavkovski štit būtų pats tas kaip pirmam kartui - ganėtinai easy.

Alpės kol kas laukia dar manęs, laukia, kol vaikai visi paaugs :) Jei šiemet būtų neišdegę susiplanuoti Krymo, tai būčiau į Tatrus lėkęs vėl. Nes praeitą kartą taip ir neįkopėm niekur (miegaliai mat)

J.
P.S. Jokiuose kituose kalnuose nebuvau, todėl mano info gali būti perdėm subjektyvi. :)