Tema: Re: Palapine , miegmaisiai , puodas ant lauzo
Autorius: BigM
Data: 2010-06-10 08:55:30
Palapinei skirčiau daugiau. Praeitais metais pirkau EasyCamp Milano
(http://www.e-senukai.lt/sporto-laisvalaikio/turizmo-laisvalaikio-prekes/sausumos-turizmo-prekes/palapines/keturviete-palapine-milano_1.html),
tik kad tuo metu buvo akcija ir kaina berods siekė ~300 Lt.

Beje, prisiminiau. Mano švogerys Klaipėdoje parduotų nebrangiai berods šitą
palapinę:
http://www.e-senukai.lt/sporto-laisvalaikio/turizmo-laisvalaikio-prekes/sausumos-turizmo-prekes/palapines/palapine-easy-camp-300124-rimini-400-4v_1.html

Vos kelis kartus naudota. Jis didelis tinginys ir nusipirko Quechua. Spėju,
kad už kokius 150 Lt sulygtumėte.

Mindaugas