Tema: Re: Palapine , miegmaisiai , puodas ant lauzo
Autorius: BigM
Data: 2010-06-08 08:54:58
Kiek dažnai ruošiesi poilsiaut? 3-4 kartus per sezoną? vasarą, ar ir
pavasarį, rudenį? jei mano paminėti keli kartai vasaros metu, tai nieko
ypatinga neieškočiau. Beje, tik su mašina planuoji, ar ir dviračiais? jei
tik su mašina, tai yra labai praktiškos ir itin greitai pasistatančios
palapinės (pavadinimas tokis kinietiškas, nebepamenu kaip rašosi :) )