Tema: Re: Kroatija
Autorius: svyt
Data: 2010-05-26 21:48:09
i palanga jau senai nevaziuoju, salta, ir retai geri orai. Kroatijoj buvau
siaurinej daly, karsta ir akmenuota jura. Malaga patiko, ten smeliukas, ir
siek tiek pigiau. (nu kroatijjoj reik ieskot, parduotuves uzsikelusios
kainas, o vietiniai vaiksto i uzkampiuse esancias parduotuves kur 2x pigiau)
ir zmones linksmesni ispanai, tarp kroatu vis atrodo kad ka leptesi ir
persaus, visgi karas paliko kazka ziauraus veiduose.
 Su masina jau prisikeliavau cia paskutinius kelis metus, artimiausiu metu
niekur neplanuoju sava masina vaziuot, labai jau atsibosta 3 paras vaziuot,
ir brangu- sumoki gal 2-3000 lt vien kurui, jei dar pakeliauji, o dar +
maistas, keliu mokesciai (kroatijoj labai nepigus) kempingai (miegodavom
masinoj), baudos uz lenkima ne vietoj ar greiti miesteliuose...

--
vyt/ /