Tema: Re: Kroatija
Autorius: hm
Data: 2010-05-13 16:54:08
makarskoj buvau. Stovi ten ir bobulkos ir diedukai prie ivaziavimu i
miesteli. Apsidairius tai galima ir nebrangiai ir sezono metu susirasti gera
vietele. Aisku, ne paciame centre. Papludimiai tai siaip sau... akmenukai,
uolos, juros jozikai. Na bet ta juros zydruma, salos, fantastiskas oras - va
cia tai kaifas...
Kempinguose kaina beros kiek pamenu 25oirai parai, o kambariu nuoma,
papigiai su pusriciais ir vakariene apie 30 oiru, jei nereikia prabangos,
tik kambariuko su lova ir balkonu...

"Sennat" <neaiskus@neturiupasto.com> parašė naujienų
pranešime:hsgkkk$3hp$1@trimpas.omnitel.net...