Tema: Re: Italija - keli praktiniai ispudziai
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-21 10:30:52
nius kolkas musu kelione i italija baigiasi prie bokalo 'io, butinai reiks vazhiuot' ;) tai vat myslyju, gal reiks spaut i bokalinius vazhiuotojus ir pashokt dviese su zhmona, nius, bus matyt... bet ash milana tikrai aplenksiu, nepatiko jis man visai, o vat visa 'zhemesne' italija - kazhkas pasakosihko, sorento regijonas, capris, net pats neapolis, visi 'mazhi miestukai' .. ech...