Tema: Re: Italija - keli praktiniai ispudziai
Autorius: ROOTS
Data: 2010-05-19 15:06:21
Na mums italijoj atiduodama masina firma vsika surasius buvo kur kas brukstelta, atdiduodant irgi viska kruopsciai apziurejo. Zinant italu vairavimo ipatumus, apibraizymu miestuose trinantis lengva prisigaudyt :) Mes tai emem draudima be francyzes, tai keista buvo, kad poto vistiek apziurinejo, nors juk jei ir ibrezta butu, juk kasko be francyzes. :)