Tema: Re: registracija airbaltic
Autorius: Agro
Data: 2010-05-17 16:25:45
Jei turi Baltic Miles kortele, svarbu uzsiregistruoti skrydziui interenetu
ir gali vaziuoti i aerouosta. Jei nebusi atsispausdines Boarding paso -
problemu nebus. Pasakysi jiems aerouoste it jie patys atspausdins. Visada
taip darau kai esu uzsienyje, nes tai is kur tu viesbutyje printeri gausi...
Linas
"Kazbekas" <kazkas@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hsr66u$ejp$1@trimpas.omnitel.net...