Tema: Re: registracija airbaltic
Autorius: alm
Data: 2010-05-14 13:42:33
On 2010.05.14 13:30, Kazbekas wrote:
> Nesipaistykim apie tai, ko nezinom - niekas nieko ir is niekur nepramete.
> Nebent tu dukterinės kompanijos atskilima ir dabartine jos puikiai verslo
> pasaulyje vertinama veikla vadini prametimu.

Nu tai dėl airbaltic sėkmingos veiklos, kuo toliau tuo labiau jie SAS'ui
darosi nebe partneriai, o konkurentai.
Aš nemanau, kad airbaltic iš eurobonus programos pasitraukė savo noru -
manau taip norėjo SAS - nes visgi rimtesnė progama - didelis privalumas
verslo keleiviams. Plius iš to kaip skubotai paleista buvo ir bugovai
veikia baltic miles, neatrodo, jog jie būtų tą labai iš anksto planavę.