Tema: Re: Marokas
Autorius: yolacka
Data: 2010-04-30 21:59:18
rekomenduoju.. nerealiai patiko

Buvom 10 d. Essaouira 4 dienas isinuomave mashina vazinejom po atlaso kalnus
ir 2 dienas buvom Marakeshe

kaip blondine nepatyriau jokiu nemaloniu ispudziu... jokios agresijos ar
nepagarbos.. gal is dalies ir ramadano deka :) o gal kad prancuzishkai be
problemu susineketi..

hre251$oi5$1@trimpas.omnitel.net...