Tema: Re: Marokas
Autorius: -o-o-
Data: 2010-04-30 13:04:32
Eik jau eik, kodel manai poilsines agenturos pirmiausiai su siomis salimis
prasidejo? Butent, kad jie labiau pazenge. O siaip is situ isvardintu saliu
Marokas ko gero maziausiai civilizuotas, aisku atmetus ten visokias
Kasablankas, Rabatus ir pan. miestus. Turkija,.Egiptas, po to
Tunisas-Marokas nera skirtumo. Gerai rase po Norvegijos gal geriau ziurekit
Kanarus, Madeira, bet Madeiroj tai pries kelis men labai uraganas nusiaube,
gal spasitvarke?