Tema: Re: masinos nuoma Kretos saloje
Autorius: Saulius K.
Data: 2010-04-28 10:47:35
Pernai nuomojausi per Star1, aisku sumokejau kazkiek brangiau (bet ne
kosmosa). Dave ir GPS uz kelis papildomus eurus. Ir kedutes vaikams (bosster
seat) nemokamai. Is pradziu buvau uzsibukines internetu kazkokioje is
paziuros respektabilioje vietineje kontoroje, tipo kaina 150 eur ar panasiai
uz 4 dienas. Oro uoste pasitikes bicas pareiske, kad kaina 220 eur, ir ne
Yaris, o Panda, tai net nebaiges klausytis apie draudimo francizes
subtilybes pasiunciau ji.

Nuomos pasiula - vien kibirai su max 1.2 variklais, dyzeliu is esmes nera
(kas keista, nes tuose serpantinuose sukimo momentas praverstu). Pvz.
Tenerifeje ar Maljorkoje buvo normalus tiek modeliu, tiek varikliu
pasirinkimas, o Kretoje - vien kibirai. Arba jau imi koki Mersa C klases.
Tiesa vos nesusigundziau VW EOS kabrioletu - jei ne vaikai, tai buciau
palikes 300 eur...

Del kainos ir patikimumo - man pvz. vaziuojant su vaikais nesinoretu kad
uzsilenkus tai masinai kazkur kitame salos gale, nuomos firma negaletu
atsiusti kitos masinos ar kitaip padeti.