Tema: Re: masinos nuoma Kretos saloje
Autorius: nox
Data: 2010-04-28 10:38:08
Kadangi Graikijoje daznai tenka lankytis ir nuomuotis po kelias masinas
is karto pasidalinsiu ispudziais.

Faktas kad apeinant agentura nuomuotis zymiai pigiau (eilinis kartelinis
susitarimas). Nepatingek pavaikscioti po keliu kompaniju atstovus ir
BUTINAI pasidomek ar siulo pilna draudima "FDW" ar tik pagrindini "CDW".
Galbut yra dar kazkokiu draudimo optionu, kurie jie paprastai nesiulo.
Nepamirsk, kad labai daug kur kaina yra derybu objektas ir jei tuo metu
turistu maziau negu iprasta, garantuotai numusi po kelis eurus nuo dienos.

Beveik visur ju siulomos zemos kainos yra tik su CDW - kas is kart
issaukia nuo 200 , 500 iki 1000 Eur francize! (teke savo akim matyt, kai
nuomuojama masina buvo vos ne uz centus, o francize kaip visos sudroztos
masinos kaina). Kai kurie atstovai nelabai nori girdeti apie FDW ir
pasiuncia tave toli.

Taip pat LABAI IDEMIAI skaityk sutarti ir ZIUREK kaip ja uzpildo. Buvo
tokiu atveju kai susitarus apie FDW vistiek buvo ikistas tik CDW. Ir
netingek aiskintis ir dar karta aiskintis jei kas neaisku, gal ir
sugaisi kelias papildomas minutes, bet paskui liksi sutaupes.

Vienam is mano kolegu teko aptureti ivyki, atsiputes graikas ikale i
sona. Kadangi masina buvo su FDW ir dar galejo kazkiek pati vaziuoti,
nuvaziavo i nuomos punkta, is kart dave kita masina ir viso gero, jokiu
papildomu mokesciu, nuskaiciavimu ar pretenziju.