Tema: Re: kur dabar geriausios slidinejimo rubu kainos Vilniuje?
Autorius: meska
Data: 2009-02-25 21:12:07
Kelnes panašu kad išsirinkau :) Dabar liko striukė .. o čia vat toks
klausimas. Man kaip ganėtinai gausiai prakaituojančiam užteks 6000
išgarinimo ar nelabai?

Nes kolkas yra du variantai : vienas 6000/6000 (firmos nepamenu, sportlande)
kitas 10000/15000 (hawaii express firma alprausch). Tik kad pastarojo
rankovės kokios tai įtartinai plonos, nors vidus su psuedo pamušaliuku.
Kainos irgi skiriasi vos ne 2x.