Tema: Re: kur dabar geriausios slidinejimo rubu kainos Vilniuje?
Autorius: all set
Data: 2009-02-23 23:06:45
jeigu ~ 200eur, tai bandyk pabrowsinti visgi visas pardes (ne tiek ju ir
daug). As pats ejau i CUP'a (ten yra kazkokia, nepamenu, didele), bet ten ko
norejau dydziu nebuvo (virsus atrodo sukosi 300-400lt, apacia panasiai),
toliau europoj yra Winner1000 (toks pats ir aGropoly, bet lygtais ir
asortimentas geresnis, tiesa kainos...). Gal neverta,  nors atrodo keletas
daiktu buvo(Columbia vienas is brandu, kur nebrangus buvo atrodo). Dar kur
uzkliuvo, tai Sportlande aGropoly. Ten atrodo iki 300lt buvo man patinkantis
virsus, bet su kelnem problemos (ilgesniu) neturejo. Bet ten butent kainos
pasirode normaliausios ir asortimentas +/- grazus (bent man).
Prosportx Azuolyno gatveje (Seb Arena) tai nezinau - nyku. Nes tik gal
vienas ar du kostiumai ir kainos apie 1000-1200lt (Rossignol atrodo)
Is principo, tai nera ypatingo pasirinkimo. Geriau jau bandyti kur nors
uzsieny paieskoti.