Tema: Re: Mokami keliai Europoje
Autorius: Rolis
Data: 2009-02-21 08:57:08
Na taip, austrai tikrina. As pernai ivaziuodamas i Slovakija autostrada
nustebau - kas per postas, ko cia nori, gi ES. Po to supratau, ko seniokai
idemiai i stikla ziuri. Bet lipduka turejau :)
Iki siol tik PL keliais mokamais vaziavau. FR ir CH apsejau be ju. Siemet
galvoju paskirties taska kuo greiciau pasiekt, tai ir pasidare idomu :)

Rolis