Tema: Re: Mokami keliai Europoje
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-02-20 22:22:54
siaip labai patogu atsiskaitineti kreditine (debetine/elektronine) kortele.
paskui abnko ataskaitose galima paziuret keik isleidai :)
(italijoje praejusia vasara teko daug pasimalti mokamom autostradom - tai
ten buvo variantai kur kas kazkiek laiko vis po punkta ir paima po 1-2 eurus
arba kitoje vietoje - ivaziuoji i autostrada, gauni bilietuka ir
isvaziuodamas uz poros simtu km susimoki kokius 7 eurus)

nu o austrijoje pries keleta metu tai ziauriai apsigavau - slovakijoje
lipduka nusipirkau, o austrijoje net nepagalvojau kad reikia moketi. pries
isvaziuojant is salies vis kazkokie reklaminiai uzrasai - "nera vignetes -
mokesi 100 euru bauda", "dar nera vignetes - 1000 euru bauda" ir pan.
galvoju kas cia per "vignetes".... tai pasienietis isvaziuojant i slovenija
paaiskino kas ta vignete ir kad dabar man bauda 100-200 euru, bet paskui
pagailejo kad su seima vaziuoju o as pasizadejau grizdamas atgal nupirkti ta
vignete (taip ir padariau).