Tema: Re: Bulbashija
Autorius: Meier
Data: 2009-02-20 23:29:57
žmogus žmogui nelygu :)

Man vairuot yra ne tik patogumas dėl to, kad šilta, dėl to, kad galima
daiktus susidėt, dėl to, kad galima nuvykti tiesiai iš taško A į tašką B,
bet ir rūpesčiai dėl parkavimo, automobilio saugumo svetimame mieste,
reikalingų žemėlapių (o Minske GPS nelabai žemėlapių turiu, nežinau ar išvis
yra), orientavimosi streso svetimame mieste bei minusas, kad vairuotojas
negali pasivaišinti.

Beje, jei kas ir verta diskusijos, tai nebent apskritai lietuvių požiūris į
viešąjį transportą ir automobilius :) Niekaip nesuprantu žmonių, kurie
važiuodami vieni, neturėdami bagažo, vistiek renkasi automobilius, o ne
viešąjį transportą. Nors vairuoju automobilį, kaskart esant galimybei
renkuosi viešąjį transportą dėl eilės priežasčių.

--
Sėkmės
Meier

"rms" <rms@rms.lt> parašė naujienų news:gnm106$brq$1@trimpas.omnitel.net...
> praeitais metais i minska vos ne kas antra savaite vazinejau su auto.
> nepastebejau jokiu rupesciu, svarbu prie sienos viska tvarkingai
> uzsipildyt. mentai, kaip mentai, viena kart tik sustabde, bet buvo uz ka
> ;) ir tai paleido pasnekejus (lietuvoj tikrai taip nebutu buve)...
> "Meier" <meier_ISTRINK@lietnet.com> wrote in message

>>> b. kaip su vieitne milicija, ar nestabdo kas 20 km ir nejama duokles?
>>> c. kiek kainuotu viesbutukai?