Tema: Re: Bulbashija
Autorius: Meier
Data: 2009-02-19 22:48:56
buvau prieš kelis mėnesius. Važiavau į priekį autobusu, atgal traukiniu
(taip patogiausia, kad laikas patogus būtų norint išvažiuot penktadienį po
darbo, sekmadienį vakare grįžt), kelionės tikslas vien Minskas.

Į Minską automobiliu važiuot visai neapsimoka, nes tai vieni rūpesčiai, o
privalumų nesugalvoju (nebent apsipirkinėsite daug), iki Minsko puikus
susisiekimas viešuoju transportu, o Minske yra ir metro, ir nebrangūs taksi
(per visą miestą, kuris nemažas, daugiau 20-25 litų nekainuos).

Vaikščiojom miesto centre naktį, galbūt net saugiau nei Vilniuje. Ten visgi
reali tvarka yra. Ir nors žmonių besišypsančių panašiai kaip Mėnulyje
gyvybės, bet visi jie tvarkingai vaikšto mieste ar geria parke (vakare
neįprasta matyti tiek žmonių geriančių parkuose).

Viešbučiai nerealiai brangūs, gyvenome ekonominės klasės viešbutyje, kuriame
tetrūko tarakonų (rimtai, tokio prasto nesu matęs), o kaina apie 150 Lt
žmogui už naktį. Deja, už tokią pramogą - Minską - reikia mokėti. Gerai, kad
daugiau niekur didelių kainų ir nemačiau. Galbūt kabakuose brangiau šiek
tiek, bet tai neženklu.

Minske reikia nueiti į barą, pabendrauti su vietiniais, pravažiuoti metro,
nueiti į Независимости aikštę, prasieiti pagrindiniu Франциска Скорины
prospektu, daugiau nežinau, hmm, dar buvom prie jų tos naujos bibliotekos
nuvažiavę. Bet nieko ypatingo. Tam, ką išvardinau, vienos nakties vizito per
akis.

mano 2 kapeikos apie Minską,
Meier