Tema: Re: prancuzija -> anglija
Autorius: G.V.
Data: 2009-02-18 19:56:10
Euro tunelis brangiausia.
Ish Calais - apie 100 eur pirmyn/atgal (priklauso nuo laiko):
http://www.poferries.com/tourist/
http://www.seafrance.com/seafrance/opencms/uk/en/passenger/

Ish Dunkerque man pasirode pigiau - pavyko uz 52 eur pirmyn atgal. Tik
plaukia reciau ir ilgiau - 2 valandas vietoj 1.5:
http://www.norfolkline.com/ferry/

Directferries websaita pirma google randa, bet man pasirode, kad tas pats
bilietas pas juos shiek tiek brangiau kainuoja nei tiesiai perkant.

G.V.