Tema: Re: prancuzija -> anglija
Autorius: Ledas
Data: 2009-02-18 19:40:04
http://www.directferries.co.uk/

pasiziurek ir is Dunkerque ir Calais. Keliausi ir is vieno ir is kito. Tas pats velnias. Na gal nakti per lietu sunkiau gavosi naviguoti po tamsius laukus link Dunkerque, nes kazkaip vietomis nei svieseles aplink, tai nesuprasi ar teisingia vaziuoji ar nelabai:)
"ant durniaus" pabandziau kazkokia vasario data, gavosi 37 svarai pirmyn-atgal (ekipazui).