Tema: Re: Siaip info
Autorius: marukas
Data: 2010-04-22 14:36:25
Uff, didelis dekui uz info, tkrai pravers. Butu smagu susitkti ir apkalbeti,
bet laiko jau nedaug, o pasiruosimo darbu daug. Auksciau sudetus postus jau
susiradau per kitus linkus. Death marsas tai stipru stipru :) Si karta,
deja, ne ta kompanija tokiam zygdarbiui :) Atidesim.

1. Iskilo toks klausimelis, www.nps.gov visur raso privaziavima iki Grand
Canyon ar nuo Williams ar nuo Flagstaff, bet niekur nera pamineto Page. Ar
ten kelias sudetingesnis koks ar siaip tik sutapimas, nes maps.google.com
laika lyg normaliai paskaiciuoja vaziuoti.

2. Del auto draudimo. Automobili duos vietiniai. Ar mums reikes kazkokiu
papildomu draudimu dar?

Dekui visiems padejusiems - praturtejo marsrutas gerokai:
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Kansas&daddr=Arches+National+Park,+Moab,+Utah+84532,+84532+(Arches+National+Park)+to:Monument+Valley+(Halchita)+to:Grand+Canyon+National+Park+to:Page,+AZ+(Antilope+Canyon)+to:Powel+Lake+to:Bryce+Canyon,+UT,+United+States+to:Salt+Lake+City,+UT,+United+States+to:Jackson,+WY+to:Rocky+Mountain+National+Park+to:Kansas&geocode=FT5GUwId6j8h-ilrAXxxcRejhzFfCT5LqbTCaA%3BFbnlTgIdwLR3-SH4rLo2SJCG6Q%3BFchzNAId7rZu-Smlht0bhC43hzGQ2DvTmqmqPg%3BFSUuJgId60BR-SGvZrDHidR7iA%3BFSJGMwIdp1Fb-SmPdc39WxM0hzE5TjhTUS-Ybg%3BFdAYOAIdMOxN-SFcNMN5aUYeGA%3BFZwpPgId8XRQ-SmhS5LzH2k1hzHqrNkXse6Jsg%3BFcv1bQIdma1U-SntMdGIlD1ShzHKMU1IoLdTWw%3BFXlzlwIdROZl-SlLf8_8WBpTUzFcgzqxywEcPQ%3BFYB0aAIdG-20-SE2cDGPN68y8g%3BFT5GUwId6j8h-ilrAXxxcRejhzFfCT5LqbTCaA&hl=lt&mra=ls&sll=39.39217,-105.57753&sspn=12.303083,28.54248&ie=UTF8&ll=39.740986,-105.578613&spn=12.240604,28.54248&z=6