Tema: Re: JAV. Nacionaliniai parkai.
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-04-19 15:23:29
Labas,
na man 2000-2003 teko nemazai apvaziuoti nac parku, o ir poto uzlekiu prie
progos, tai kazka zinau :) dabar gryzineju is Oslo autobusais ir keltais,
vakare daugiau parasysiu, bet siaip daug pasakot - geriau susitikti ir prie
zemelapiu parodyt kaip kas. Grand Canyon tai planuokit zemyn ir aukstyn per
diena suvaikcioti - tikrai verta, ten visur takas geras eina. Zemyn South
Kaibab trail, aukstyn Bright Angel trail, cia is pietu puses.
Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.montane.lt / www.montane.co.uk
www.robens.de