Tema: Re: Juodkalnija - automobiliu su k
Autorius: padugne
Data: 2010-04-08 09:55:33
On Thu, 08 Apr 2010 07:02:06 +0300, eSSas wrote:

> Taros upe pasiutusiai salta net vidurvasary :-)

Su hidrokostiumu visai nesalta. O seip tai jos temperatura nesvarbu,
turejau omeny pavepsot i tara nuo slenio atbrailos is kokiu 500m
aukscio :)

> Niolika kilu Dormitore skamba ikvepianciai rimtiems zygiams

Nu zinok ne. As visai ne treniruotas kalnu ozys, bijau aukscio, bet tokie
zygiai visai nenuvargino. Jei ka, kaip irodyma turiu gps logus, bet
tingiu konvertuot :)
Bet kaip jau rasiau - ne su keliu menesiu vaiku ant kupros.

> Tai kad bent man tai buvo pirma tokia patirtis - visur kitur kalnai buvo
> kur kas labiau civilizuoti. Visokios pakopos, grandines etc - o cia
> NIEKO. Padare ispudi

Tai gi "natur produkt", o ne kazkokis tai kalnu parkas. Bet visai
nebutina lyst ten kur reikia pakopu ir grandiniu. Pilna trasu kur galima
ramiai sau haikinti ir jokiu grandiniu nereikia.

--
kthxbai.