Tema: Re: Juodkalnija - automobiliu su kūdikiu?
Autorius: eSSas
Data: 2010-04-07 22:28:43
Tamotau rašė:
> sveiki,
>
> su žmona bandome pasiplanuoti kelionę rugsėjui, mėgstam keliauti
> automobiliu, tačiau šiais metais viskas kiek kitaip - esam jau trise,
> rugsėjį kūdikiui bus 9 mėn. :)
>
> Kol kas pirštu dūrę į žemėlapį, norėtume aplankyti Juokalniją. Kadangi
> tokioje situacijoje kelionių patirties neturime, būtų įdomu išgirsti
> praktinių atsiliepimų, nuomonių, ar iš esmės planuoti tokią kelionę su
> kūdikiu automobiliu realu? Atstumas ne pats trumpiausias, apie 2'000 km
> į vieną pusę. Važiuoti planuoju neskubėdamas, su 2 nakvynėmis pakeliui.

> [...]

Buvom praeita vasara. Mano kuklia nuomone, apart kalnu ten vaziuot nera
ko. Kalnai - nerealus, lyginu su Apalaciais, Austrija, Lenkija,
Slovakija ir gal dar kazkuom pakeliui: be konkurencijos. Is to seka, kad
su kudikiu ten nera ko veikt - per daug pavojinga. Isvardintose vietose
TOKIO lygio ekstrymu net nekvepia.

Jei vaziuot i kalnus, apsistot verta Dormitore. Viesbuciu dafiga, visi
jie brangus. Mes gyvenom klaikiai kalnuotame kempinge prie pat iejimo i
parka - pigu ir be pretenziju. Vaizdai atperka nepatogumus.

O siaip kiek per toli kelionei automobiliu. Ir susimildami nedarykit
kvailystes, nesumastykit kirst Bosnijos isilgai :-)

S.