Tema: AW: su lygiai 1metu vaiku i Austrijos kalnus ar kas bandet ir ar verta?
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-06 17:23:02
nebuvo nepakenciamai bliaunancio. maniske bent jau kilimo ir tupimo metu
visada atsijungia, o kadangi skraidyt tenka daug, ta pati pastebejau ir
kitiems maziams. gal tamsta labai jautrus vaiku bliovimui? :) Bet vaikai del
to nekalti.

Norejau pasakyti, kad ne kilimas/tupimas yra problema lektuve su vaikais,
bet kai vaikas jau didesnis ir nebepraparpia viso skrydzio, sunku ji
nulaikyti ankstoje vietoje, ypac jei neuzimamos visos 3 vietos. Galbut
kilimo/tupimo metu vaikai labiau nepatenkinti, nes turi buti priristi, bet
tai gan trumpas periodas ir tevai tikrai gali juo kazkuom vaika sudominti ir
uzimti.

Man labiau lektuvose uzknisa keleiviai po pjankes, prasmirdinantys visa
kamorke, vadinama salonu. O va tokiu tai buna poilsiniuose reisuose iki
soties :) Bet, kaip sakoma, nepatinka vaziuoti, eik pesciomis ;) Nepatinka
sedetis su 'bliaunanciais' vaikais, skraidyk biznio klase