Tema: AW: su lygiai 1metu vaiku i Austrijos kalnus ar kas bandet ir ar verta?
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-03 22:09:25
mes panasiai ten buvome su 6 men., berods, dukra. Bet buvo ziema, o tai ne
visai tas pats. Bet, as manau, jeigu labai planais nepasikrauti ir
apsikaustyti zinojimu, kad visi planai bet kuriuo momentu gali zlugti, mano
galva, su vaiku galima keliauti labai daug kur.

be vaiksciojimo gal labai ka veikti ir nera, nes kalnuose viskas vyksta gan
letai ir tokio amziaus vaikui gali greitai nusibosti. Beje, bukite pasiruose
ir lektuvui, 2 val. toks vaikas jau sunkiai nusedi vienoje vietoje, o
lektuve tikrai anksta ir nera labai malonu. jei pavyks, paprasykit pasodinti
pirmoje eileje (jei ten kokios biznio klases nebus), ten daugiau vietos.
Zodziu, su 3 men. skraidyti yra daug lengviau, nei su metu :)

Ir, mano galva, tikrai galima su 1 metu vaiku pailseti. Ar del savaites
verta belstis 2000 km, cia jau antras klausimas. Kelione bus vos ne uz
viesnage ilgesne.

Del nesynes kalnuose - ziurint ka tu vadini pasivaiksciojimu kalnuose. Jei
pakilti su keltuvu ir truputi paslankioti aplinkui, tai visai imanoma ir
netgi labai faina. Ar verta eiti kazkokiais kalnalipiu marsrutais, priklauso
nuo vaiko charakterio, tavo fizinio pasiruosimo ir trasos. Zodziu, is
pradziu pameginciau pirmaji varianta. Nes su mazu vaiku ka nors darant
galioja viena taisykle - bent jau kas valanda vaikas turi tureti vietos
pabegioti, pakramtyti ar pan., zodziu, keisti viena veikla kita. Ne visose
trasose tokia galimybe bus. O sedeti nesyneje 3 val. normaliam vaikui tikrai
nusibos