Tema: Re: Burlenciu kursai kur nors kur silta
Autorius: Sail
Data: 2010-03-31 12:06:07
Na trakuose savo metu plaukiojes esu nemazai - vejas ten be krypties, tai
stumia, tai traukia, sukuriais vaiksto. Prisizadejau sau ten daugiau nosies
nekisti.
Elektrenai nepalyginamai geriau.

Mokantis Lietuvoj, yra vienas minusas - tai vejo nebuvimas. Uzsirasysi i
kursus, o vejo nebus, ir liudesys.

Bet pradziai imho tai Lietuvoj geriau pabandyti, suprasi, ar tau tai idomu,
ar ne, ir be dideliu investiciju.

Siaip tai kaifas ta burlente (ar kaitas) man nepalyginamai didesnis, nei
tarkim slidinejimas. Realiai  - beveik narkotikas.