Tema: Re: Burlenčių kursai kur nors kur šilta
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-28 23:07:52
Patirties neturiu, bet girdejau, kad is nebrangiai pasiekiamu shaliu
Zaliojo kysulio salos yra burlentininku rojus (is Warsuvos skraidina ten
agenturos)
O del kursu tai pvz turkijose egiptuose siulo mokytis (tiesa, nelabai
pigiai) viesbuciuose (praktiskai kiekvienam turinciam savo pliaza) tada
tipo gauni sertifikata kazkoki tarptautini ir kita karta su tuo
sertifikatu gali uz dyka surfint jei i viesbucio paslaugas ieina
burlentes. tas sertifikatas iseina koki 100 euru, bent jau pernai
turkijoj/egipte tiek prase.
Man asmeniskai labai patiko vieta surfinimui Sharme prie Nabq, as ten
daznai vaziuoju ir yra toks diiiiidelis diiiidelis rifas (apie 1km
plocio, kuriame gylis svyruoja nuo 20 cm iki metro tarp potvyniu ir
atoslugiu, bei vejas praktiskai buna vienos krypties visa laika
(pavasari ten kaiteriu kruvos buna)tai va, ten pradziai labai super, nes
nereikia ropinet ant lentos is vandens, jei nukrenti, o instruktorius
vaiksto salia tave ant sniuro pasirises ir aiskina kaip ka daryt. Bent
jau man tai padejo ziauriai.....
Taip pat vaikam mokytis idealu.....

--
MaRiUs