Tema: Re: Kaip apsisaugojas nuo sunu vaziuojant dviraciu
Autorius: Sail
Data: 2010-03-30 15:44:43
Oriniu tikrai negalima, pavojingas budas visuomenei.

Pasidalink geriau trumpa instrukcija, kur ir kaip pridavineji blogai
pastatytas masinas, koks ten procesas. Ziuriu kartais kito kelio tiesiog
nera, nesupranta zmones, kad saligatvis pestiesiems yra. Sako - "taigi apeit
gali" - cia per vaziuojama dali suprask apeit gali.