Tema: Re: Kaip apsisaugojas nuo sunu vaziuojant dviraciu
Autorius: arunas
Data: 2010-03-29 15:38:27
Greitį šunys pakankamai nemažą išvysto, išbandyta praktikoje, važiuojant
45kmh vidutinis šuo dar sugeba pasivyti, tiesa, tuo viskas ir baigiasi,
pasiveja ir uždūsta, apie segimąsi į koją nėra nė kalbos.

Tema aktuoli, turiu ir aš tokį draugelį, kasdien į darbą važiuodamas
sutinku. Sutinku nemažai šunų, bet tik vienas toks išprotėjęs. Kai
pririštas vedžiojamas, tai šeimininkė tik žiūri kaip jis drąskosi ant
dviračių. Kai laisvas, tai palenktyniaujam, yra ir po ratais palindęs,
ir iš kojos į dantis gavęs, bet progreso jokio. Kažin ar yra būdas jam
apraminti ilgesniam laikui.