Tema: Re: Warszawa Toronto
Autorius: Vidas M.
Data: 2010-03-19 20:40:54
Ar pasienieciai kabinsis priklausys nuo tavo situacijos ir laimes. Buk
pasitikintis savimi, tik ne per daug. Svarbu kad neatrodytu kad bijai ir
kazka slepi. Mane viena karta I US vaziuojant pasienietis "cocky" isvadino,
bet vis delto ileido :-)
Jei vaziuoji dirbi, turi tureti dokumentus irodancius kontrakta ir tave
tikrai stipriai kratys - kodel tu dirbi, kodel vietinis to paties darbo
negali daryti, kas tau mokes, etc.
Jei vaziuoji ilsetis, turek visus dokumentus - kur gyvensi, ka veiksi,
irodymas kad turi pinigu susimoketi us save, kas tave risa su lietuva kad
privers tikrai grysti, etc. Jei vaziuoji pas ka nors, turek ju telefona ir
cell phone - buna kad jie skambina ir tikrina.
Beje, viena panele dirbanti Toronto muitinese dabar yra lietuviu kilmes kuri
truputi moka lietuviskai.

Sekmes,

Vidas