Tema: Re: Warszawa Toronto
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-03-18 13:19:39
"Valdas Tulaba" <valdas@___kgf.lt> wrote in message
news:hnsn6u$ddp$1@trimpas.omnitel.net...
> Tikesimes, kad viskas bus OK, nes niekada neskrides ir jauciu baime...:)
> O dabar kaip bevizu, kazin labai pasienieciai kabinejasi, gal ir apie tai
> kas nors ka nors parasys?

    O cia jau kaip pasiseks :-))  Prognozuoti niekas negali. Yra pora
valandu tampe zmogu, kuris i metus kelis kartus ten skrenda su vienos is
galingiausiu ir itakingiausiu USA kompanijos kvietimu, kuriame aiskiai
nurodyta, kad jo ivaziavimas butinas del tos kompanijos interesu ...
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4954 (20100318) __________

http://www.eset.com