Tema: Re: star1 su savo vienintele technika
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-03-15 17:09:55
Na, Aurela si savaitgali ir FlyLAL Charters'us gelbejo... is Hurgados nakti
i sekmadieni (berods 03:05 val) vietoje FlyLAL reisa LLC3216 parskraidino
Aurelos B757-as... smarkiai suveluota buvo su isskridimu ir su parvykimu.
O del Star1, mano subjektyviu isitikinimu, neveluojama tol, kol neatsilo
orai artimajame populiariajame uzsienyje (turkai, graikai ir pan.). Kai tik
kelioniu pardavimas isisuks - prasides ir chroniskas velavimas, manau - nuo
balandzio pabaigos. Antra vertus - turint vieninteli nuomojama lektuveli
apzioti minimum po 3 reguliarius linijinius skrydzius ir charter'ius - drasu
net O.Benderiui.
Velavimai tikrai bus, Laivys - ne Benderis, jam dzin nepatenkintuju
murmejimas. Paleis eilini PR apie 99% patenkintu Star'u paslaugomis klientu
ir visi bus uzganedinti...