Tema: Re: star1 su savo vienintele technika
Autorius: Arunas
Data: 2010-03-15 16:06:32
Neseniai teko pasinaudoti šiomis avialinijomis. Buvau maloniai nustebintas
aptarnavimo kultūros ir "netaupymo". Jau seniai teko matyti, kad vaišintų
vandeniu ir saldainiais... O jų pasirinkta strategija- naudoti naują
orlaivį, kuris ženkliai rečiau genda, leidžia jiems sėkmingai vykdyti savo
įsipareigojimus.

Kaip kažkas minėjo, kitos aviakompanijos, kadangi orlaiviai apkrauti
maksimaliai, esant nenumatytiems atvejams, taip pat potencialiai turi
problemų organizuoti pakeitimus.

Vienintelė didesnė rizika- bankrotas.

Arūnas