Tema: Re: Patarimu del Turkijos
Autorius: Puntis
Data: 2010-03-05 14:49:49
Del kurorto tai kazko skirtingo nera. Kemere gamta grazesne, bet papludimys
akmenuotas. Buvau sidej ten papludimys toks ale smelis zvyras, vaikai
kapstesi.
Del dyzdio, tai pats atsakei, didesnis daugiau uzsiemimo, bet ir zmoniu
daugiau ypac per vakareine pasireiskia, bet daugiau ir maisto pasirinkimo
buna.
su vaikais reik ziureti kur geresni mini klubai. siaip atsiliepimu daug, bet
dar neradau ne vieno visbucio, kad jo kas nors nesuvartytu, reik daug
sakaityti, kad susidaryti +- nuomone.
su 2 vaikais dazniausiai buna family room su dvigule lova ir dviaukste, uz
papildomus $ galim gauti ir suita, bet nevisda ir nevisur.
suitu pas mus mazai parduoa ir gerokai brangiau.
Tai tiek is patirties.
As buves Sidej ir Kemero regione